آبادان

با درود و احترام و عرض خوشامد خدمت شما متخصص گرامی به سایت NetWorkHSE

 

الف) چرا    NetWorkHSE    

تجربه نشان داده است که نتیجه همگرایی تخصص‌های گوناگون در کنار مهارت‌ها و تجارب متفاوت، همواره نتیجه‌ای بهتر از عملکردهای انفرادی و خودمحور داشته است.

همگرایی و انجام کار تیمی فواید فراوانی دارد (که البته نیازی به ذکر آنها نیست) و از این رو بر آن شدیم تا در عرصه HSE با دعوت از استادان و متخصصین علوم گوناگون نظیر ایمنی، بهداشت شغلی، محیط زیست، تغذیه، مهندسی حریق، مهندسی صنایع، برق، مکانیک، مهندسی پزشکی، مهندسی بیومکانیک، بیو الکتریک،متخصص فیزیوتراپی، روانشناسی،تربیت‌ بدنی،اپیدمیولوژی، طب کار، امور بیمه و حقوقی، مهندسی نرم افزار و برنامه نویسی رایانه، مهندسی  ITو … با داشتن ارتباطی سالم ، منطقی، بر اساس احترام متقابل، سازنده، دانش محور، همراه با عناصری نظیر اعتماد ، مسئولیت پذیری و قانون مداری، شبکه‌ای از متخصصین را ایجاد نماییم و بدین ترتیب سایت NetWorkHSE ، شبکه متخصصین HSE ، سایتی متعلق به همه کسانی که به نوعی در عرصه سلامت فعال بوده و یا می‌توانند در راستای خدمت به سلامت جامعه مفید فایده باشند شکل گرفت.

دست اندرکاران این سایت با سال‌ها تجربه (در برخی موارد حدود 30 سال) و دارای اندوخته علمی و صاحب نظر در این زمینه، دست یاری صاحب نظران و اهل فن را به گرمی فشرده و از هر پیشنهاد و انتقادی که به بهبود خدمت رسانی توسط این سایت کمک نماید استقبال می نمایند. ما را از همراهی خود بهره‌مند سازید.

 

ب) خدماتی که در حال حاضر در این سایت ارائه می‌شود:

1- آموزش‌های آنلاین و آفلاین در زمینه های مختلف HSE و صدور گواهینامه معتبر برای متقاضیان عزیز

2- خدمات مشاوره مرتبط با HSE ( چنانچه دانش، توانایی ، تمایل و وقت کافی برای ارائه مشاوره در زمینه مرتبط با سلامت شغلی به کاربران ارجمند را دارید با ما تماس بگیرید)

3- فروشگاه: در این بخش کتاب، مقاله، پاورپوینت و محصولات مرتبط با HSE برای فروش عرضه می‌شود . چنانچه در این خصوص محصولی برای عرضه به متقاضیان محترم دارید با ما تماس بگیرید.

4- رزومه: در این بخش خود را معرفی نموده و از توانمندی علمی، تجارب، مهارتها و یا کسب و کارتان بگویید. (خود را Present کنید)

5- وبینار: در این بخش آموزش‌های تصویری آنلاین و آفلاین برگزار میشود. چنانچه در این خصوص توانمدی و دانش کافی و یا محصولی آموزشی به صورت فیلم(کلیپ) دارید با ما تماس بگیرید.

6-آموزش و جایزه: یکی از متنوع ترین و مهیج ترین بخش‌های سایت، بخش آموزش و جایزه است. در این بخش کابر می‌تواند از آموزش‌های کوتاه مدت 200 ثانیه‌ای در زمینه HSE بهره برده و در قرعه کشی شامگاهی نیز شرکت یابد. ضمن آنکه حضور در این آموزش محکی برای اطلاع از سطح دانش نیز می‌باشد.

7- معرفی استادان: این بخش اختصاص به معرفی عزیزانی دارد که :

7-1- در عرصه HSE در سطح دانشگاهی تدریس نموده و صاحب اثر ارزنده‌ای هستند.

7-2- در عرصه HSE در سازمان‌های مختلف تدریس نموده و صاحب اثر ارزنده‌ای هستند.

7-3- در زمینه تدریس فعالیتی ندارند اما صاحب اثر ارزنده‌ای هستند.

7-4- افرادی که به دلیل خدمات شایانی که به HSE داشته یا دارند توسط هیئت مدیره سایت در این بخش معرفی میشوند.

پس خواهشمندیم اگر صاحب هرگونه اثری از قبیل مقالات تحقیقاتی، کتب خود تألیف(گردآوری محض نباشد)، اختراع و یا ابتکاری در این زمینه هستید با ما تماس بگیرید.

8- اما خدماتی که به زودی در سایت ایجاد می‌شود:

8-1- سالن گفتگو: جهت گفتگوی متخصصین با یکدیگر

8-2- نیازمندی‌ها: جهت افرادی که جویای کار هستند و صاحبان مشاغلی که به تخصص این افراد نیاز دارند.

8-3- اختصاص یک صفحه کاربری مختص هر یک از متخصصین فعال در سایت

8-4- آنچه شما پیشنهاد کنید.

 

با تجدید احترام

خشایار قوام پور

مدیرعامل شرکت راهبران ایمن پایا

مدیر و صاحب امتیاز سایت NetWorkHSE